پایان نامه ارشد : تاثیر یادگیری مشارکتی بر پیشرفت تحصیلی درس علوم تجربی و اضطراب امتحان |
1-4-2 اهداف فرعی…. 7
1-5 فرضیه های پژوهش…… 7
1-6 تعاریف متغیر ها 7
1-7 تعاریف عملیاتی و مفهومی متغیر ها 8
1-7-1 تعریف اصطلاحات…. 9
فصل دوم، پیشینه وادبیات پژوهش
2-1 مقدمه.. 11
2-2 آموزش…… 11
2-3 یادگیری مشارکتی…. 12
2-4 مبانی تاریخی یادگیری مشارکتی…. 12
2-5 مولفه های اساسی یادگیری مشارکتی…. 13
2-6 ارتباط یادگیری مشارکتی با علوم یادگیری…. 13
2-7 مزایای استفاده از روش تدریس مشارکتی…. 14
2-8 شیوه های ارزشیابی پیشرفت تحصیلی…. 14
2-9 عوامل مؤثر بر پیشرفت تحصیلی…. 14
2-10 یادگیری مشارکتی و سنتی…. 15
2-10-1 چالش های یادگیری مشارکتی…. 16
2-10-2 ویژگیهای روش سنتی…. 17
2-10-3 اثرات کاربرد روش یادگیری مشارکتی…. 18
2-11 اضطراب امتحان… 20
2-11-1 تعریف اضطراب…. 21
2-12 مدل سه نظامی اضطراب لانگ….. 22
2-13 اضطراب از دیدگاه فروید.. 22
2-14 اضطراب از دیدگاه راجرز. 23
2-15 ظاهر عمومی و رفتار، علایم اضطراب…. 23
2-16 حد مطلوب اضطراب…. 24
2-17 امتحان… 25
2-18 اهداف امتحان… 28
2-19 تحقیقات انجام شده در داخل کشور. 29
2-20 تحقیقات انجام شده در خارج از کشور. 30
فصل سوم، روش تحقیق
3-1 مقدمه.. 33
3-2 روش پژوهش…… 33
3-3 جامعه آماری…. 33
فرم در حال بارگذاری ...
[جمعه 1398-07-19] [ 05:11:00 ب.ظ ]
|